Potrebujete zefektívniť procesy vo vašej firme? Kontaktujte nás!
Do nášho tímu hľadáme pracovníka/pracovníčku na pozíciu Asistent/ka predaja.
Náplň práce
- vyhľadávanie potenciálnych klientov podľa presne určených výberových kritérií
- participácia na konzultačných projektoch
Profil uchádzača
- flexibilita – z dlhodobého hľadiska je táto práca vhodná pre uchádzačku/uchádzača zo ZA
- dobrý time management
- efektivita
- usilovnosť
- obchodný duch, kreativita
- nadštandardné komunikačné zručnosti, aj pri telefonickej komunikácii
- prax v AKTÍVNOM predaji výhodou
- dobrá znalosť MS Office podmienkou
Benefity
- kancelária s komplet vybavením, notebookom a mobilným telefónom samozrejmosťou
- káva a minerálka na pracovisku zdarma
- vzdelávanie počas trvania pracovného pomeru
Svoje CV posielajte prosím výhradne mailom, kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na výberové konanie.